/>

niedziela, 29 marca 2020

Zdalne nauczanie

Jak nam idzie zdalne nauczanie?

całkiem nieźle. Pierwszy tydzień był naprawdę ciężki ale teraz wszystko ogarniamy. Posiadanie dwójki dzieci w szkole to nie lada wyzwanie przy zdalnym nauczaniu. Jestem w tej komfortowej sytuacji że posiadamy dwa laptopy. dzięki czemu praca idzie w jednym czasie na dwóch synów. Ostatnio też intuicja podpowiedziała by zakupić lepszą drukarkę na potrzeby dzieci. (500+ nam to ułatwiło mogłam zakupić ten sprzęt)Wiem że nie wszyscy maja takie możliwości. Niektórzy nie mają komputerów i naprawdę mają utrudnione zadania. Dostaliśmy sporo nowych stron internetowych które musimy ogarniać jak eduelo (Mati uwielbia te stronę) epodręczniki dopiero zaczniemy na nim pracować.
Wszystko sie mi nawarstwiło powrót do pracy i zdalna nauka pomoc chłopakom (wysłanie pobranie drukowanie itd). Odrabiamy lekcje dopiero po południu gdyż wtedy w miarę można pobierać zadania domowe. Po pracy zjadam obiad i zabieram się za pomoc ale spokojnie mniej z każdym dniem tej pomocy chłopaki potrzebują. Co mnie bardzo cieszy.
To jeszcze nie koniec do tego w domu jest przedszkolak który też ma różne zadania z przedszkola wysyłane (na szczęście Panie piszą że nie ma spiny bo można inne materiały pomoce sobie znaleźć) więc i jego też ogarniam. A że lubię tak spędzać z dziećmi czas i sprawia mi to przyjemność. Więc robię to z wielką ochotą i zaangażowaniem.
Wieczorami spędzamy czas na czytaniu książek.
Pierwsze oceny już wpadają są całkiem niezłe z czego się bardzo cieszę.

#zostańwdomu to najlepsze co możesz zrobić





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon