/>

poniedziałek, 15 maja 2017

Weekend pełen świętowania

Sobota od samego rana była pełna smutku
bo Dziadkowie ukochani wyjechali. Fajnie że byli z nami 5 tygodni Mega dużo mi pomogli i dosłałam od nich mega wsparcie Za co im jestem bardzo wdzięczna.
Potem przyszła pora na szykowanie się na ślub Pani trener chłopaki nie mogli się doczekać...










Ślub był bardzo piękny chłopaki zrobili szpaler z białych róż. chłopaki moje wyglądali obłędnie i mega przystojnie. Na ślubie królowały muchy więc dobrze że każdy z synków miał ten atrybut w swojej garderobie. po złożeniu życzeń chłopaki z drużyny dostali mały upominek w postaci pakunku z cukierkami.  Na koniec Kiedy para młoda wyjeżdżała zrobiliśmy bramkę i Rodzice dostali coś dla siebie. (buteleczke z %) Chłaoapki stwierdzili że to była piękna impreza a Pani Ewelina wyglądała mega fajnie i wybrała sobie fajnego męża z muchą.  Jak dla mnie była to próba generalna przed niedzielą bo w niedziele impreza trochę dłuższa Komunia męża brata dwóch córek Oli i Marty. (tam to się działo ale to już w nowym poście)
a teraz krótka relacja ze ślubu.










0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon