/>

środa, 23 listopada 2016

weekendowy wypad mamy- powrót i podsumowanie

 Na pożegnanie pogoda była piękna... miałam zostać do 11 ale i tak nie chciałam przedłużać wypadu aż tak Dzieci dzwoniły szczególnie Arkadiuszek i pytał z płaczem kiedy w końcu wrócę bo on jednak za mną bardzo tęskni... Mateuszek jednak starszy więcej rozumie...
biletów nie miałam wykupionych wcześniej bo obawiałam się busów niby często jeżdżą ale to mała mieścinka różnie bywa jak  mówili w sklepikach.. na szczęście ludzie tu bardzo mili i pomocni.
 Sam obiekt naprawdę świetne miejsce gorąco polecam nie tylko Rodzicom ale też i całym rodziną. Oferta jest bardzo bogata naprawdę jest w czym wybierać miejsce zaciszne... pokój codziennie sprzątany, jedzenie bardzo dobre atrakcje i zabiegi w spa również na poziomie
Hotel Niemcza  jest również dobrym miejscem na początki wypadów bo okolice mają wiele atrakcji...
Mam nadzieję że kiedyś tu jeszcze zawitam sama lub z całą Rodzinką.
 Chłopaki pojechali na trening więc kiedy wrócili czekałam na nich już w domku ich radość była ogromna... wtulili się we mnie i nie chcieli się odkleić... Nawet Szymonek był szczęśliwy i przytulał się oraz buziaczki dawał i mama mama było nieprzerwane... Czasami i dla zdrowia psychicznego dzieci warto wyjechać by dzieci mogły zatęsknić za Rodzicem docenić go gdy jest zobaczyć jak to jest gdy go nie ma na dłużej... no nie oszukujmy się na pewno też i porównują dzieci swoich Rodziców.
A mąż ech było tak źle że wole o tym nie pisać...wole mieć miłe wspomnienia niż złości i inne historie..

1 komentarze:

BONA pisze...

Pewnie dla wielu odwiedzających Twojego bloga mogą wydać się egoistyczne moje komentarze pod serią weekendową:), jednak ja uważam, że każdy z nas powinien znaleźć czas tylko dla siebie, pomyśleć o sobie, zrobić coś z myślą tylko o sobie.
I jak dla mnie, każdy ma prawo do takiej odrobiny egoizmu a raczej troski o samego siebie, spełnianiem swych marzeń, dążeniem do realizacji postawionych sobie celów. To wszystko nie musi wiązać się z zaniedbywaniem życia rodzinnego, opieki nad dziećmi, prowadzenia domu czy też kwestii związanych z wykonywaniem zawodu. Jak się chce to można wszystko pogodzić.
Olga pamiętaj, że troszeczkę egoizmu to rzecz zupełnie normalna, a nawet wręcz zdrowa!!!!! a co do Twojego męża to wiadomo od dawna że to człowiek niereformowalny więc tym bardziej trzeba brać na niego poprawkę i robić coś miłego dla siebie
Pozdrawiam cieplutko

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon