/>

czwartek, 24 listopada 2016

Pasowanie na ucznia

Jeszcze Mateuszka odbyła się podniosła chwila PASOWANIE NA UCZNIA oraz akademia z okazji Święta Niepodległości.
 Jak Widzicie kochani czytelnicy u Mateuszka jest 16 chłopaków i jedna dziewczynka to wyjątkowa klasa.


Najpierw były występy klasy z okazji święta niepodległości a na końcu samo najpierw ślubowanie a potem pasowanie na ucznia no i oczywiście nie mogło zabraknąć tarczy dla synka Kiedys nosiło się przy mundurku a teraz tarcza... chyba tylko służy jako pamiątka.







Po uroczystości odbył się w małej sali poczęstunek dla Nauczycieli Rodziców i dzieci
Samorząd klasowy zorganizował zabawy jak picie eliksiru mądrości a później przepytywanie z wiedzy i tańców Mateuszek świetnie się wybawił  Aruś i Szymonek również towarzyszyli Mateuszkowi w tej podniosłej chwili nawet Tatuś zawitał do nas na tę okoliczność.. Mateuszek był bardzo szczęśliwy a to dla mnie najważniejsze



I tylko jedna sprawa mnie zbulwersowała  jedna z Matek powiedziała " te stoliki są dla Nauczycieli a ja nie wiem czy dla Rodziców i gości starczy miejsca" Innym mamą też to powiedziała więc w rozmowach byłyśmy oburzone w końcu to miało być dla Rodziców i gości zaproszonych przez dzieci a ten tekst spowodował że kilka osób zaproszonych wyszło (być może usłyszeli)  zresztą jak dla mnie to brakowało organizacji nie było dla nauczycieli kawy herbaty bo była zasłonięta nawet nie zaproponowana była... no trochę to było słabe ale robiły to Mamy pierwszych 7 dzieci w dzienników czyli nie mnie mam nadzieję że kiedy ja z mamami będę robiła imprezę takiej gafy nie będzie....

2 komentarze:

Karolina90 pisze...

Też byłam rodzynkiem od 4 do 6 klasy - dziewczyny jakoś się nie kwapiły do startowania do klasy o profilu sportowym :). A pierwszakowi życzę samych sukcesów w życiu szkolnym

BONA pisze...

Pasowanie na ucznia to moment, na który czeka każdy pierwszoklasista. Jest istotnym wydarzeniem w życiu dziecka i szkoły.
Widzę, że Mateuszek aktywnie włączył się w życie szkoły.
Poprzez występy artystyczne zaprezentował się przed publicznością, co zapewne pozytywnie wpłynie na jego rozwój osobisty.
Masz wspaniałego synka, nie tylko ładny, ale również bardzo mądry – gratuluję!!!!
Bądź dumna ze swojego dziecka i pozwól mu to odczuć,
a Matiemu życzę z okazji ślubowania, samych sukcesów, dobrych ocen oraz wytrwałości w dążeniu do celu.
Buziaki dla Was

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon