/>

czwartek, 16 lipca 2015

Dziadkowe zabawy

 jak tu nie zrobić fotki kiedy dwóch najstarszy i najmłodszy bawią się wspólnie autkami.
- Dziadzio choć pobawic sie ze mna
- już idę
- dziadzio scigaj się a teraz pojedz do galazu








Nagroda dla dziadka masażyk małymi rączkami
 chwila odpoczynku i znowu
- dziatku jedz autkami


w tym samym czasie mały dyrektor w swoim biurze tworzy arcydzieła
 Powaga i skupienie

3 komentarze:

Słodko Gorzka pisze...

Ale fajny post heheh :)
Dziadek (jak to facet) chętnie się pewnie bawi samochodami i innymi chłopięcymi zabawkami ;p Bo ponoć każdy facet (nie ważne w jakim wieku) to dzieciak ;) :D

BONA pisze...

ale fajny widok:najstarszy i najmłodszy w rodzinie świetnie się bawią,
no a Mati - dyrektor w swoim żywiole:)

Rivulet pisze...

No no ale dyrektor :D A zabawa z dziadkami fajna sprawa ;)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon