/>

sobota, 28 czerwca 2014

majowa wycieczka rowerowa

 Wspominam o niej dopiero teraz ponieważ mam naprawdę niezłe zaległości ważnych wydarzeń w naszym rodzinnym życiu.  25 maja wydarzenia w sumie były dwa: wybory i wycieczka rowerowa gdzie zrobił Mateuszek samodzielnie ponad 10 km.


Zaznaczamy

i wrzucamy


wspólnie idziemy 



molo


nie mogło zabraknąć placu zabaw



na granicy


zabawa bieganie odpoczynek na granicy a do domku jeszcze spory kawałek.
Dziś chłopaki po południu pojechali na wycieczkę rowerową z Tatą a ja sobie pospałam teraz wypoczęta z niecierpliwością czekam na moich panów oczywiście z kolacyjką. Nie mogę uwierzyć że za 20 dni będę miała w domu 4 latka  a za 2 miesiące Areczek będzie już 2 latkiem. Jak ten czas szybko leci.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Hej! Nie będę już prowdzić bloga bo mi to jakoś nie wychodzi. Ale będę Cie odwiedzać a jeśli ty chcesz mnie odwiedzić też to zapraszam na fcebooka znajdź mnie Elżbieta Id :) pozdrawiam
ciezarowka2010

Przystań Rodzina pisze...

10 km? Ale wynik!

BONA pisze...

Chłopcy wcześnie zaczynają brać udział w wyborach:) kolejny fajny dzień w Waszym życiu, a Mati to super rowerzysta -10km w wykonaniu prawie 4-latka to imponujący wynik, brawo Mateuszku!!!!

Bubble butt pisze...

U Was zawsze tak aktywnie :) Super :)
10 km to niezły wynik :) Brawo ;)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon