/>

piątek, 27 czerwca 2014

KREATYWNIE Z TESA


klej brokatowy ulubiony nie tylko przeze mnie ale i przez moje chłopaki. Ja pracowałam nad dyplomem(nie mam talentu ale dziewczynce Zuzi i tak się spodobał) a chłopaki kreatywnie spędzili czas na rysowaniu Wniosek jest prosty kleje są piękne i łatwe bo nawet niespełna 2 latek umie się nim posłużyć.















Po zakończonej pracy poszłam wypróbować podkładki filcowe klej na nich jest idealny trzymają się świetnie na taboretach a pisząc szczerze taborety są wiecznie przesuwane z kąta w kąt. bez podkładek nie dało się wytrzymać i chłopaki tylko słyszeli nie szuraj unieś a teraz mogą swobodniej poruszać się na taboretach



1 komentarze:

Bubble butt pisze...

Też kiedyś miałam takie kleje :) Fajne są :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon