/>

poniedziałek, 30 czerwca 2014

dzień Mamy i święto Rodziców w przedszkolu

swoich chłopców na ten dzień zaprosiłam do pijalni czekolady mount blanc
chłopaki się cieszyli wybrali sobie deser pucharek piracki a My z mężem czekoladę mleczną z lodami waniliowymi i bitą śmietaną



w przedszkolu pod koniec maja była uroczystość jedna i dla Mamy i dla Taty








Od Areczka dostałam na dzień Mamy kwiatuszka w doniczce a Tato na swoje święto laurkę wiec po najmłodszej grupie się nie spodziewałam a jednak Panie miło zaskoczyły Ach żebyście widzieli powagę Arkadiuszka kiedy wręczał mi kwiatki a potem laurkę dla tatusia jakie zaangażowanie jak bardzo przeżywał.

5 komentarze:

Przystań Rodzina pisze...

Nie mogę się doczekać tego pierwszego przedstawienia córki w przedszkolu, to musi być bardzo wzruszające :)

Aneta Kowalska pisze...

ja na każdym becze :)
pozdr i zapraszam do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

BONA pisze...

występy dzieci to zawsze wzruszające momenty w życiu rodziców:)
chłopcy rosną jak na drożdżach:)
pozdrawiam

Rivulet pisze...

Mmmm pyszności, też lubimy Mount Blanc ;)
A uroczystości wzruszające...

Margolkowa Mama pisze...

Oj ja swoją pierwszą uroczystość w roli mamy w przedszkolu zapamiętam na długo, długo;))

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon