/>

czwartek, 3 kwietnia 2014

Pokochaj mnie mamo - Cassie Harte

Wstrząsająca książka o życiu młodej dziewczyny która przez całe życie była najpierw molestowana potem gwałcona przez swojego wujka Billa który okazał się jej własnym ojcem. Jak by tego było mało jej Matka ją krzywdziła fizycznie i psychicznie...była dzieckiem niechcianym odizolowywanym od reszty rodziny, Matka nazywała ją pomyłką biła ją i poniżała na każdym kroku za to że była, za samą obecność.
W dorosłym życiu też nie miała lekko małżeństwo nie jedno; wszystkie nie udane nawet była bita przez trzeciego męża. Wcześniejsi zostawiali ją. Do tego po urodzeniu synka została zmuszona do oddania go do adopcji by nie zabrano jej starszej córki, jedno dziecko poroniła w 6 miesiącu ciąży.  Od młodych lat łykała antydepresanty od których się uzależniła. Trafiła do zakładu psychiatrycznego. Jak to wszystko się zakończyło warto przeczytać. czy życie napisało heppy end? tego dowiecie się czytając tę książkę

1 komentarze:

Unknown pisze...

Czytałam taką strasznie bolesna książkę: Mniej niż nic - Elisabeth Kim. Do dziś mi się chce płakać gdy myślę o tym ile cierpienia zniosła w swoim życiu, zwłaszcza jako maleńka dziewczynka, nawet przez kochającą ją z całej sily matkę uznawana za mniej niż zero. Nie wiem czy teraz bym mogła ja przeczytać, gdy sama mam dziecko...

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon