/>

niedziela, 6 kwietnia 2014

Kochane chłopaki

Mateuszek jest coraz fajniejszy Przytula braciszka bawi się z nim zaczyna się o niego troszczyć.  Czasami się kłócą ale dla mnie jest wielką radością potrzeć jak wspólnie się dzielą różnymi rzeczami. Areczek to malutki naśladowca czasami Mateuszek jest tym  zmęczony ale kiedy Arek płacze to go pogłaszcze lub przytuli w końcu te dni nastały kiedy Mateuszek stał się prawdziwym braciszkiem cieszę się bardzo bo dla mnie to ważne by się chłopaki nawzajem szanowali i kochali.










Wspólne sprzątanie, wspólne sadzenie rzeżuchy, wspólna zabawa, spacery czego Mama może chcieć więcej.
 

5 komentarze:

Mama Mai pisze...

Witaj Olga. Ja wróciłam do pisania bloga. Ale bardzo ale to bardzo przydało by się Twoje wsparcie !!! Odezwij się ;)

Unknown pisze...

Zapomniałam o rzeżusze!

witoldyna pisze...

Coś mi się na blogu popsuło i nie widziałam, ze tyle notek napisałaś! U mnie wciąż jako najnowsza jest ta o wypadzie weekendowym.

Rosną Ci mali pomocnicy! :) I tak dobrze, że Mateuszek już na tyle dorósł, że jest wspaniałym starszym bratem :) A rzeżuchy zazdroszczę - tu jej nie znajdę ;-)

Unknown pisze...

Hej ! Ale Ci te dzieciaki już urosły, dawno nie czytałam twoich wpisów, bo w ogóle nie chodziłam po blogach bo nie miała czasu, ale może teraz się znowu uda www.ciezarowka2010.blog.onet.pl

Unknown pisze...

Ale fajne chłopaki :) mam nadzieję że moja córcia jak dorośnie także będzie się dogadywać ze starszym braciszkiem :) pozdrawiam
http://mojedzieciuchy.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon