/>

poniedziałek, 10 marca 2014

Aktywny weekend



Już w sobotę rozpoczęliśmy mega aktywny czas z chłopakami. Takiego słoneczka nie można było nie wykorzystać. Zaczęliśmy od 10:00 spacerem do lasku.  






 Następnie do placu zabaw by rozpocząć sezon. Chłopaki się świetnie bawili radości było wiele.
 Było tak ciepło że najchętniej zdjęli byśmy kurtki i ciepłe buty by rozkoszować się promieniami słońca.

 Nie mięliśmy w ogóle ochoty wracać do domu wiec skoro otworzyli u nas w piątek McDonald’s postanowiliśmy tam przysiąść na krótki odpoczynek oczywiście na dworku.
Żeby spalić olbrzymie kalorie które tam chłopaki zjedli zaliczyliśmy kolejny tym razem inny plac zabaw.



  Po 17 byliśmy u Dziadków sumie zrobiliśmy około 6 km. Oczywiście nie zapomnieliśmy o dniu kobiet  i Babcia dostała piękne tulipanki. Ja od chłopaków nic nie dostałam bo i taty nie było. za to dostałam w MD i Lidlu wiec mi to wystarczyło

 Idąc za ciosem pięknej pogody w niedziele również po 10:00  poszliśmy zabierając Dziadka ze sobą na spacer do Wiatraka.

  Wiec ponad 6,5km kiedy wróciliśmy byliśmy zmęczeni Arek w trakcie spaceru zasnął i spał 3 godziny ja chwilkę a i nawet Mateuszka zmorzyło wiec do kościółka poszliśmy na 18:00


  Mateuszek był super grzeczny bez wiercenia ponad połowe mszy aż pani siedząca obok w ławce go pochwaliła.






Tata wyjechał do miasta Ł by zamówić kafelki do naszego nowego domku ( łazienka, wc, kuchnia, przedpokój). Wybieraliśmy je w piątek z mężem u mnie w pracy w czasie mojej przerwy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon