/>

wtorek, 18 marca 2014

Nowości na talerzu - robaki

Po przeczytaniu artykułu u matka jest tylko jedna zapragnęłam spróbować takich smakołyków. Niestety jak wiadomo u mnie w mieście nie wiele jest chociażby nie ma kina teatru a Md otworzyli niedawno.  Nie ma u nas żadnych targów tak naprawdę nie dzieje się tu nic.
 Firma buggish  specjalizuje się w produkcji smacznych przekąsek i dań z robaków. Jest okazja spróbowania takich rzeczy to czemu by nie spróbować. Napisałam do nich i z miłą chęcią przysłali mi paczuszkę przysmaków zaskoczyło mnie że w takim malutkim pudełeczku zmieściło się tyle smakołyków. Zaraz po otwarciu moim oczom ukazały się Solone larwy mącznika, następnie pojawiły się świerszcze bananowe  na ostro w chilli, kolejne to pyszne świerszcze w czekoladzie Drewnojady w karmelu. Mnie najbardziej przypadły właśnie drewnojady w karmelu i oczywiście mączniki na słono smakujące jak chipsy, świerszcze były zbyt ostre jak dla mnie. Jedynie czego mi brakowało to opis lub ulotka co mi dokładnie dali musiałam troszkę poszperać w necie by dokładnie znaleźć co było w paczuszce.
To co mi smakowało napisałam
Teraz pora na moją rodzinkę


 Areczek mógłby  jeść wszystko i garściami no ale on jeszcze jest mały i nie wie co to robak w końcu ma dopiero 18 miesięcy



















Mateuszek spokojnie z zaciekawieniem zapytał co to i sceptycznie poszedł. Ale widząc mamę która je również spróbował. Zasmakowały mu czekoladowe i karmelowe.
Mężowi również smakowało.


Rodzice się nie przełamali choć nadal kilka smakołyków zostało. Koleżankę  namawiałam lecz niestety też nie dała się przekonać. Nic będzie więcej dla nas już myślę o tym by znów sobie zafundować przysmaki.  

3 komentarze:

BONA pisze...

widzę, że lubisz eksperymentować w nowościach różnego rodzaju:)
ja bym nie pokusiła się o spróbowanie tych smakołyków ale przecież o gustach nawet smakowych nie dyskutuje się
życzę smacznego:)

Littlecraftsbees pisze...

jestescie super odwazni :) ja bym może i ugryzła z ciekawości;-)

myśli proste pisze...

wow, ja bym sie chyba nie odwazyła

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon