/>

poniedziałek, 16 grudnia 2019

zaniedbuję Przepraszam

 Kochani tak wiele u nas się dzieje że zaczęło mi brakować czasu. Myślałam że kiedy chłopaki będą starsze czasu będzie znacznie więcej... o jak się myliłam nie pisałam prawie pół roku.
Chłopaki mają kilka zajęć dodatkowych oczywiście starsi piłka a
Szymonek konie
Mateusz piłka, konie i angielski
Arkadiusz póki co tylko piłka
Nasz Aruś poszedł do pierwszej klasy. W szkole wiele ciekawych dodatkowych zajęć, występów, wyjazdy na sparingi. Wycieczki oj wiele się dzieje... Regularnie chodzimy do biblioteki i czytamy wieczorami książki.
Nasza Gucia Urodziłą 4 maluszki choć na usg wyszły 3 więc był niezły surprise Wszystkie po miesiącu sprzedane właściciele zadowoleni. Kocurro nasz wyrósł. Papuga i jeden chomik (Arka chomik niestety pożegnany)
Arek dołączył do grona ministranckiego chodzi na zbiórki na razie jest kandydatem.
Byliśmy również na naszej pierwszej pielgrzymce do Domaniewic. Choć pogoda była paskudna i tak było warto. Mati Aro i ja daliśmy radę prawie 20 km  a Szymek z Tatą czekał na nas w domku.
Bieg Papieski również zaliczony. Choć w tym roku zawód był ponieważ nie było medali tylko dyplomy. drugą połowę  wakacji spędziliśmy w Świnoujściu a tam to już w ogóle moc atrakcji. tyle się działo że na internet nie było czasu. jedynie szybki wrzutki na fanpage zdjęć. Postaram się częściej zaglądać tutaj.













0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon