/>

wtorek, 6 marca 2018

Zrobiłam sobie prezent

Na 34 urodziny zrobiłam sobie cudowny prezent zresztą rok temu byłam z chłopakami w Krakowie w ramach prezentu.
W tym pojechałam sama na Diecezjalny Dzień Kobiet do Skierniewic. To był pierwszy mój taki wyjazd i na pewno nie ostatni.  wykłady były cudowne dały wiele do myślenia i dały siłę. Zostawiam Was z relacjami
Początek
Wykład 1
Wykład 2
Wykład 3
Trochę rozrywki
Piękna Homilia

Całe spotkanie odbyło się po raz 5 w tym roku było pod hasłem:
 "Jestem kobietą – Lubię to – Mistrzynie życia". A od dziś skrót DDK (Diecezjalny Dzień Kobiet) będzie miał jeszcze inne znaczenie: Dzieło Dzielnych Kobiet.
Jeśli macie okazje pojechać choć raz na takie spotkania naprawdę polecam.

Jeszcze zanim pojechałam zostałam obdarowana przez chłopców laurkami i prezentami które sami wybierali (bronsoletka łańcuszek, perfumy). Pan B też się postarał i dostałam koszyczek z kwiatkami.















0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon