/>

piątek, 19 maja 2017

W tym męskim świecie jest super mama




 Zostałam nominowana do trudnego zadania
dzięki blogowi RADOSNA CHATA i Super Mamie  trójki dzieci. Zrozumiałam ważną rzecz ale
Już tłumaczę wszystkim o co chodzi.
Na blogach parentingowych odbywa się akcja "Super mama". Jej pomysłodawcą jest blogerka Troskliwa Mama. Ona sama zainspirowała się akcją , która odniosła sukces na blogach anglojęzycznych.
Akcja polega na tym, że blogerki typują według swojego uznania 3-4 Super Mamy. Nominowana osoba ma za zadanie wymienić 10 powodów, dzięki którym jest super mamą.
Myślę, że to rewelacja.
Nie dość, że ktoś nas docenia, to możemy docenić same siebie. W końcu dobra samoocena i pewność siebie są bardzo ważne.
Wiecie co to naprawdę trudne zadanie bo uważam się za zwykłą mamę.. ale oki spróbuję:


1. Wyjazdy 

Pojechanie z trójką na kilka dni do Krakowa lub innego miasta proszę bardzo to wcale nie takie trudne na ferie do dziadków pociągiem łatwiej pociągiem niż autem jak dla mnie. 

2. w pojedynkę

jeden przedszkole drugi szkoła, treningi i to wszystko sama mąż w morzu a jak nie w morzu to przyjedzie na weekend. teraz czekamy do lipca na niego 

3. Naprawiacz wszystkiego

zepsuty rower, zepsuta zabawka olguska zawsze się stara naprawić, cieknący kran montowanie mebli nie działający sprzęt agd i RTV a może gra na tablecie... czasem się uda czasem nie ale zawsze warto próbować

4. cierpliwość

każdemu inne śniadanie, każdemu inna kolacja, płacz hałas tłumaczenie 10 tysięcy razy to nie lada wyczyn

5. Przyznanie się do błędów

tak! ja mama przyznaję się do błędów wobec dzieci przepraszam i proszę o przebaczenie. Jeśli ja to robię mam nadzieję że kiedyś i moje dzieci łatwiej będą się przyznawać do błędu 

6 sprawiedliwość

7 lwica

a niech tylko zobaczę że ktoś krzywdzi moje dzieci, słownie nie daj Boże zaczyna bójkę.. uwierz mi wtedy walczę o swoje dzieci jak lwica nie pozwolę ich skrzywdzić... 
choć przed walczeniem sprawdzam jaka jest wina mojego dziecka jeśli nie ma winy oj to rozszarpuję ofiarę 



8. wytrwałość

zawsze powtarzam dzieciom cierpliwości wytrwałości 

9. wsparcie 

nie ma problemu którego nie rozwiążemy, Wspieranie mówienie dzieciom "dasz radę, poradzisz sobie. wierzę w Ciebie" te słowa często słyszą ode mnie... sama wiem z własnego doświadczenia jakie to ważne

10 czas dla siebie (rozciągnięcie czasu)
pomimo trójki chłopaków piszę bloga ponad 15 lat czytam książki nie tylko dla dzieci te dorosłe również, bycie czynnym testerem też czas zajmuję wszystko byle nie na szkodę dzieci.

Wow udało się choć nie czuje się że robię coś super ekstra.. zwykłe normalne rzeczy nic szczególnego...



w Naszej bajce
Tygrys i my
mamaszka
pod rodzinnym dachem

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon