/>

poniedziałek, 1 maja 2017

Otrzymałem dar spojrzenia Matki


Kolejna książka która mnie przyciągnęła już samym tytułem.  A gdy spojrzałam na Ojca Świętego którego uważam za wspaniałego Papieża. Zapragnęłam ją koniecznie przeczytać.
Okazało się że to jest relacja z jego pobytu na Jasnej Górze z 28 lipca 2016 roku.  Znam przynajmniej 3 relacje z Jego pobytu w Polsce ze Światowych Dni Młodzieży a ta jest kolejną piękną relacją z perspektywy Ojców Paulinów. Pięknie wydana. Zdjęcia poruszają pomimo że się tam nie było. Jeśli ktoś był tam to naprawdę piękna pamiątka i miłe wspomnienia. Wszystko pięknie wyszczególnione: przygotowania do wizyty i ŚDM, Oczekiwanie na Ojca Świętego poprzez przyjazd i powitanie w kaplicy Matki Bożej... Opisane emocje które mogli odczuć tylko  Ci którzy byli blisko Ojca. Oczywiście najważniejsza była piękna msza Święta aż do pożegnania. Nie byłam w Częstochowie gdy był Papież ale dzięki tej pięknej książce miałam wrażenie jakbym była i po prostu wspominała sobie te chwile. Książkę polecam nie tylko tym co byli ale przede wszystkim tym którzy tak jak ja nie mieli sposobności być. Książka naprawdę wniosła w życie wiele i pozostanie w mojej biblioteczce na półce z książkami do których powracam.  Ja dziękuję Wydawnictwu PAULINIANUM za możliwość zrecenzowania tak pięknej wartościowej i bogatej książki.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon