/>

czwartek, 27 kwietnia 2017

Dziadkowy czas

 Dzięki Dziadkom mamy wspaniały czas bardzo się cieszę że moi Rodzice przyjechali.  Pomimo paskudnej pogody mamy mega dużo za sobą
Od kupienia rowerów po posprzątanie pomieszczeń gospodarczych: pieca, garażu czy porządków w ogródku.  Takie prace  samej ciężko wykonać gdyż wtedy musiałabym zostawić dzieciaki same w domu a iść na dół i popracować Dzięki Dziadkowi jest znacznie prościej i porządki szybciej poszły. Babcia będąc na górze z chłopakami bardzo pomaga a ja jestem spokojna o bezpieczeństwo moich chłopaków.  Chłopaki są prze szczęśliwe bo Dziadek ich zawozi i przywozi z przedszkola i szkoły. A kiedy jest w miarę piękna pogoda Dziadek z Szymonkiem wybierają się na spacer. Za nami już Urodziny Dziadka były prezenty w postaci laurek wykonanych przez Chłopaków Nawet Szymonek zrobił laurkę dla swojego ukochanego Dziadzia. Przed nami jeszcze długi weekend i Babci Urodziny.  Przede mną już w piątek wypad do kina na "dorosły" film. Owszem lubię oglądać bajki z chłopakami ale też mi się coś należy. Film Chata. czytałam recenzje i wydaje mi się że to dobry film a ja teki gatunek filmu bardzo lubię.
 Dziadkowie mieli wyjechać 7 maja ale przecież to są powroty z długiego weekendu i postawiłam na swoim bo przecież nie będą jechać w podróż i ryzykować muszą zostać  by bezpiecznie wrócić do swojego domku.  Bo Dziadek jeździ bardzo bezpiecznie ale na drogach są różni wariaci szczególnie po długim weekendzie.  Jupi i zostaną tydzień dłużej. Kiedy się dowiedzieli o tym chłopaki szaleli dosłownie z Radości a Areczek dał propozycje by w ogóle zostali do powrotu Taty. Niestety oczywiście jest to nierealne.   Cieszę się bardzo że moi Rodzice są i bardzo mi pomagają a i dla mnie też jest mega korzyść bo przynajmniej pogadam z osobami dorosłymi a nie tylko z dziećmi.








0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon