/>

poniedziałek, 27 marca 2017

Cudowna niedziela

 kolejny weekend za nami dziś w niedziele totalnie wakacyjnie cały dzień prawie na dworze ach cudowne dni takie najbardziej lubię. Chłopaki mega zadowoleni mama pograła w piłkę. Szymonek szczęśliwy bawił się w piaskownicy... jeszcze tylko więcej ciepełka mogłoby być... choć znając życie niedługo będziemy narzekać na zbyt duże ciepło więc cieszymy się tymi dniami słonecznymi

 Odkąd  nie ma z nami Mruczki  Mruczek zrobił się domowym kotem zawsze znikał bo na posterunku była Mruczka teraz role przejął Mruczek i pilnuje się swojego terytorium.  (Mruczka po potrąceniu niestety się nie wylizała choć nic nie zapowiadało takiej tragedii byłam pewna że się wyliże  tęsknimy za nią i pamiętamy.)
Czyż mruczek nie prezentuje się bosko.


 Dziś również było cięcie chłopaków tym razem zostawiłam chłopaka dłuższe grzywki mnie się podobają prezentują się dla mnie cudnie. Tak Patrze na nich i nie mogę uwierzyć że oni tacy duzi rosną jak na drożdżach.
 Oczywiście chłopaki jako prawdziwi sportowcy trenujący piłek nożną oczekiwali na mecz. Ile było emocji ile radości aż mnie się udzieliła ta atmosfera.


...


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon