/>

poniedziałek, 19 grudnia 2016

z serii mój pierwszy raz

  Czasami się zdarza że to co fryzjer zrobił jest mega nieudane i trzeba poprawić, bo kiedy podrosły chłopakom włosy i zobaczyłam jak nierówno ich ścięła fryzjerka postanowiłam sama się zabrać za chłopaków główki.



You Tube dobry pomocnik pokazał jak zrobić prawdziwego irokeza a skoro można to zrobić nawet w wc tesco czy innego mega sklepu w ciągu paru minut to znaczy że nie jest to aż takie trudne; tym bardziej że już kiedyś obcinałam włosy nawet stopniowo mężowi (obecnie się sam obcina) to i chłopaków maszynką pojade niestety nie udało się bo maszynka za szwankowała i trzeba było pojechać kupić nową... a wiadomo jak ma się nową rzecz to trzeba od razu wypróbować wiec chłopakom się nie upiekło... Pierwszy poszedł Areczek tu miałam niezłe utrudnienia w postaci łaskotania, uników i niestety grzywka musiała zbyt wysoko zostać ścięta
Mateuszek bardzo chciał również mieć irokeza wiec cierpliwie siedział i pomagał mówiąc czy jest równo.
może nie jest to szczyt perfekcji ale jak na pierwszy raz myślę że nieźle mi poszło.. Zawsze wychodzę z założenia że włosy odrastają i można próbować różnych fryzur zarówno męskich jak i damskich. Nawet Mati stwierdził że mogłabym zostać fryzjerka

6 komentarze:

Andrzej pisze...

No prosze:) fajnie wyszlo;)

BONA pisze...

widzę, że chcesz się przebranżowić:)
jak na pierwszy raz to nieźle, ale najważniejsze, że chłopcom się podoba:)

Rivulet pisze...

Hehe moi nigdy u fryzjera nie byli, strzygę póki co wszystkich moich facetów i sobie sama końcówki podcinam. Ciekawe, czy przy dziewczynkach zaczniemy odwiedzać fryzjera?

Karolina90 pisze...

Co za niezwykłe fryzurki. Masz fach w ręku. I przy okazji zaoszczędziłaś trochę pieniędzy

Unknown pisze...

Dobrze wyszło :) Szczególnie jak na pierwszy raz. Ja tez sama obcinam mojego mężczyznę, do perfekcji mi daleko, ale z efektów jest zadowolony, to najważniejsze :) A jaka to oszczędność!

ON ONA I DZIECIAKI pisze...

Fryzjerka nie obcięła chłopaków krzywo tylko zrobiła im artystyczny nieład :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon