/>

wtorek, 6 stycznia 2015

Tyle się dzieje jeden intensywny dzień

W końcu przestało wiać pogoda piękna więc trzeba to wykorzystać i iść z dziećmi na spacerek tak oczywiście kotek też nie mogło go zabraknąć
choć kotku
marszowo
przytulasek
Zawsze patrzymy w tym samym kierunku






za nami kretowiska
lodołamacze kruszą lód
Aruś też ma kotka  na smyczy

 po spacerku krótkim bo czemu ja nie wzięłam dzieciom rękawiczek co za wyrodna ze mnie matka wróciliśmy zjedliśmy obiadek i przyszedł do nas pan z paczką







mam nadzieje że uda się przeczytać w tym roku i jeszcze kilka innych. 
Więc skoro jest nadal piękna pogoda to trzeba to wykorzystać dalej dzieci na dwór... ale żeby nie było nudno można pojeździć rowerkiem. Mateuszka nauczyłam startować rowerem a Areczka próbowałam namówić na biegowy niestety tylko jedna rundka wokół domu. Trzykołowy wykrywa ale mama musi być za nim. 


sam jade sam pedałuje
nie ma to jak prawdziwy rower
miał
jak ja tego rowerka nie lubie

kończy nam się dzień
ziummmm

sąsiadka Aza
czyżby przyjaźń

no i na tym bym zakończyła ale nie... ten dzień nie zupełnie się skończył Kiedy byliśmy w domku po kolacji ktoś do nas zapukał...

wow kolędnicy


No i to koniec dnia uff ale mega dzień był pełen wrażeń Dziś też był niezły ale to może w następnej notce.

6 komentarze:

Ina-czej pisze...

Rzeczywiście intensywnie! No ale przynajmniej dzieciaki się nie nudzą, to najważniejsze:) Ale u was... "jesiennie" :) U mnie biało, a zabiłabym się dzisiaj z miliony razy, poważnie:)

Unknown pisze...

Chodzicie z kotkiem na smyczy? ale słodko...;) Moja Lenka marzy o kotku,ale jest alergiczką...pozdrawiam;)

Rivulet pisze...

Ech nie ma to jak mieć brata :) Super chłopaki razem wyglądają.

BONA pisze...

widzę że u Was kolejny dzień pełen aktywności i atrakcji:) super synkowie!!!!!
brawo mama - fajnie i ciekawie spędzasz z dziećmi czas wolny:)
ale czy starcza Ci czasu i sił na lekturę ciekawych książek??

Bubble butt pisze...

Intensywny, ale za to jaki przyjemny :D

Agnieszka Mycoffeetime pisze...

Ja wiem, że zapewne to pytanie słyszałaś już z milion razy, ale... dlaczego ten kot jest na smyczy?!
pozdrawiam:)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon