/>

środa, 13 sierpnia 2014

wygrana od Tchibo

Twoje zgłoszenie w konkursie Tchibo Moje Odkrycia spodobało nam się tak bardzo, że postanowiliśmy nagrodzić Cię Boxem od Tchibo! Gratulujemy serdecznie wygranej i liczymy na to, że produkty z nagrody przyniosą wiele radości.

Na Nagrodę czekałam prawie dwa miesiące upomniałam się o nią i przysłali mi.  paczka mnie zaskoczyła wielkością. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego pomocnika





solarny lampion led

karafka chłodząca

wierza na przekąski

tarka do sera do obsługi jedną ręką

zszywacz bezzszywkowy
dziękuje TCHIBO 
 cała paczka trafiła już do nowego domku gdzie będzie dopiero tam testowana.

2 komentarze:

BONA pisze...

gratuluję wygranej:) fajne gadżety- zawsze przydadzą się w domu:)

Rivulet pisze...

Woooow ale super :D Przyda się na pewno :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon