/>

środa, 20 listopada 2013

Zaległości

Tyle się u nas dzieje kiedy ładna pogoda wykorzystujemy po żłobku, przedszkolu i mojej pracy czas na spacery. Wieczorem kiedy dzieci już śpią zasypiam razem z nimi.  Zaległości u Was i w pisaniu się narobiło ale jakoś dwa dni wolnego trzeba je nadrobić w ciągu dnia. Ostatnie wolne wykorzystałam na porządki w domu i spanie.
11 listopada

11 listopada był dniem wolnym od naszych zajęć. Z rana poszliśmy do kościoła i przeszliśmy kawałek pochodem do placu gdzie przed pomnikiem składali kwiaty. Mateuszek spotkał kolegę z którym chwile się pobawił, Arek siedział wesoło w wózku choć była chwila że chodził nawet sam wózek prowadził. Arek jest bardzo zdolnym chłopcem wszystko już prawie potrafi bardzo naśladuje brata i jest za nim bardzo. Arusia panie w żłobku co chwila chwalą ale żeby nie było zbyt dużo lukru  Areczek ma swój charakterek jest niezłym uparciuszkiem.









spacer z sąsiadką



sąsiadeczka z Synkiem Nikosiem
 U mnie w pracy bez zmian wiec robię co do mnie należy i jadę po chłopaków a czasami nawet idziemy na spacer z sąsiadką. Uwielbiam te spacery

zjazd z bardzo wysokiej górki

finał zjazdu



wspólna jazda


  

5 komentarze:

Margolkowa Mama pisze...

O matko ja Arek urósł! Super, że Twój dzień jest taki aktywny z chęcią bym się zamieniła;p

BONA pisze...

jesteś super mamuśką :) mimo zmęczenia po pracy cały wolny czas poświęcasz swoim synkom, a trzeba przyznać że masz wspaniałe, mądre dzieciaczki, buziaczki dla Was

Rivulet pisze...

Ale fajnie, my na 11 listopada siedzieliśmy w domu, bo pogoda nie dopisała. A szkoda, chciałam chłopcom pokazać żołnierzy na konikach :)
Super fotki, chłopcy rosną jak na drożdżach, masz z nich pociechę.
PS. Nasz Rafałek też taki uparciuch.

myśli proste pisze...

skąd czerpiesz energię? zdradź mi te tajne miejsce gdzie można się doładować? :)

Unknown pisze...

Bardzo odważny jest Twój synek, ze tak ładnie jeździ! Masz rację, nie ma co w domu siedzieć, my też sie staramy codziennie spacerować.

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon