/>

czwartek, 8 sierpnia 2013

Zaległości

W dniach 19-21lipca była u nas w mieście jak co roku karuzela Cooltury zawsze lubię tam być posłuchać ciekawych debat w tym roku jako że byłam bez męża nie słuchałam żądnej dyskusji za to synkowie dzielnie uczestniczyli w zajęciach. Eksperymenty naukowe, budowanie z klocków lego zajęcia z Koziołkiem matołkiem z Pacanowa. I wiele innych atrakcji (fotorelacja)



zabawy grupowe


owady solarne

Aruś w grupie


wędrowniś


witaj Robocie

steruje dżwigiem



układanie dachu z gwoździ

tor przeszkód dla robaczków solarnych


eksperyment  w roli głównej Mateuszek

budowa z klocków lego


4 komentarze:

Rivulet pisze...

Bardzo dużo zwiedzacie :) Super, ja też nie lubię siedzieć w domu. W ogóle to dzielna jesteś, że tak ogarniasz bez męża dom i dzieciaki. Ja niby w tygodniu też sama jestem, ale przynajmniej w weekendy mnie Krzysiek odciąży. Naprawdę pełen szacunek ;)

http://blog.udziewczyn.pl/ pisze...

Jakie szczęśliwe dzieci :)
My dopiero w przyszlym roku będziemy więcej zwiedzać,choć w tym i tak sporo nas w domu nie było :)

Paulina pisze...

ale sie fajnie pobawili... az mozna zazdroscic ,ze takie zabawy u Was sa, super to zdjecie z Arusiem "wedrowniczkiem" , a ten dach z gwozdzi --- ciezka sprawa :)

Bubble butt pisze...

Super spędzony czas :) Świetne są takie akcje :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon