/>

sobota, 17 sierpnia 2013

Freschona mieszanka grzybów

Już nie długo pojawią się grzyby na półkach sklepowych jeśli chcielibyście tak jak ja połaszczyć się na dużą ilość w małej cenie pod żadnym pozorem tego nie kupujcie.
Kiedy zobaczyłam litrowy słoik grzybów i to różnych za niską cenę od razu pomyślałam o powrocie do domu i skosztowaniu. Tak też zrobiłam. Otwierając zdziwił mnie na początku zapach. A raczej jego brak. Skosztowałam i od razu wyplułam rety co to czyżby popsute? Myślę zaraz czytam etykietę a to nie w zalewie octowej czy innej tylko zalewie solnej ale smak a raczej jego brak jałowe dosłownie Dobrze mój błąd nie przeczytałam etykiety zanim zabrałam ze sobą ale ta mieszanka nawet nie nadawała się do zrobienia zupy to prawda. Mój mąż jest taki że raczej nawet jak cośmy nie smakuje to i tak jakoś przełknie i zje ty,m razem powiedział wyrzuć to do kosza. Tak tez zrobiłam. Brr..na samą myśl o tym produkcie

 Fatalna pomyłka producenta.

2 komentarze:

Agnieszka pisze...

Mieszanki tej nie znam. Ale ochoty na grzybki w occie to sobie narobiłam zaglądając tu ;)

Rivulet pisze...

Będę omijać z daleka ;)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon