/>

czwartek, 25 kwietnia 2013

Dobra książka


Wiecie że jestem molem książkowym przy dzieciach nie ma za bardzo kiedy czytać ale każdą wolną chwile lubię spędzać na czytaniu. Chciałam Wam zaproponować książkę bardzo ciekawą łatwą i przyjemna wesołą i pogodna za razem zaskakującą i z wątkiem lekkiego kryminału ”Klub miłośniczek czekolady”

 oczywiście książka ma swoją kontynuacje w  „Dieta miłośniczek czekolady”. 
Książkę mogę porównać do serialu „przyjaciółki” Właśnie książka jest o dziewczynach czterech z różnych sfer:  jedna jest biedniejsza ponieważ ma męża hazardzistę; druga jest zabójczo bogata ale nie jest szczęśliwa w swoim związku… zachodzi w ciążę ale czy aby z mężem tego się dowiecie, kolejna ma brata który jest uzależniony od narkotyków a ona sama pracuje w ośrodku pomocy narkomanom (co za  paranoja) a ostatnia ma problemy związkowe oczywiście wszystkie są uzależnione od czekolady  i spotykają się w czekoladowym niebie czyli kawiarence wyborami  czekoladowymi…by obgadać swoje problemy

3 komentarze:

Kinga pisze...

Ja tez uwielbiam czytac ksiazki,ale tak jak mowisz przy dzieciach nie zawsze sie da.Na urodziny dostalam Kindle.Super sprawa.Dlatego kiedy karmie albo usypiam to czytam.Na pewno przeczytam i ta.xxx

Rivulet pisze...

Ja też lubię czytać i na szczęście zawsze znajduję na to trochę czasu :)

Zwyczajna mama pisze...

no to ja zapisuję się do klubu :P

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon