/>

poniedziałek, 25 marca 2013

GORVITA


Produkty gorvita są niesamowite szczególnie chcę tu napisać o maści dla sportowców.



 Jak już pisałam chodzę na jogę. A od 2 tygodni na kurs samoobrony dla kobiet który organizuje klub karate Kyokushin
Maść dla sportowców używam do nadgarstków które często mam przemęczone i bolesne z powodu dźwigania dzieci i właśnie niektórych ćwiczeń. Dwa razy dziennie przez dwa dni smarowania maścią spowodowało znaczną poprawę ba powiedziałabym że uleczyły moje nadgarstki.  Wielona specyfikami się smarowałam ale ta maść z aktywnymi Bioaktywnymi wyciągami ziołowymi i mikroelementami wody leczniczej a Nowoczesna formuła w postaci maści hydrofilowej opracowana  na bazie wody leczniczej. Zawiera ponad 20 aktywnych substancji: ekstraktów i olejków roślinnych m.in. mięty, nostrzyka lekarskiego, żywokostu, arniki, kasztanowca, boswelli, kory wierzby, jałowca, Ginkgo biloba, aloesu, lawendy, nagietka, szałwii, olejku mentolowego, pichtowego i tymiankowego. Składniki te łagodzą uczucie dyskomfortu spowodowane przemęczeniem fizycznym i przeciążeniem. Witalizują i przywracają energię. Zawarta w składzie naturalna alantoina i prowitamina B5 regeneruje naskórek, dobrze go nawilża i odżywia. Maść dobrze się wchłania, nie pozostawiając  na skórze tłustej warstwy i nie brudzi odzieży.   Dała tak niesamowity efekt że będę polecała ją każdemu kto tylko ma problem z jakimi kolwiek problemami bólowymi.


 Na ostatnich ćwiczeniach samoobrony Pani z którą ćwiczyłam co zrobić gdy ktoś atakuje nas z nożem. Wykręciła mi tak niefortunnie rąke że zrobiło mi się gorąco i ciemno przed oczami z bólu. Kiedy miałam ją zgiętą było porządku no ale jaka wyprostować… ajć tu nie dało rady wróciłam do domu i natychmiast posmarowałam rękę maścią dla sportowców. Potem wieczorem i ze 4 razy w ciągu dnia i to wystarczyło ból ustąpił; a ja mogę swobodnie w środę znów iść na samoobrone.  Obecnie  nie używam jej gdyż efekt jaki dała ta maść zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie.

2 komentarze:

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Też testuję, moja opinia niestety nie jest taka dobra ale jeszcze trochę poczekam,może się zmieni:)

Kręcona... pisze...

Wesołych Świąt dla całej Rodzinki:**

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon