/>

sobota, 11 sierpnia 2018

tablica korkowa inna niż wszystkie

Pamiętacie jak pisałam wam o rzeczach przydatnych w kuchni?
jeśli nie przypomnicie sobie klikając tu Wtedy pokazałam też tablice korkową która bardzo mi się spodobała i zawładnęła moim umysłem. to takie moje must have. Niestety wielkość tablicy nie pasowała mi. Była stanowczo za duża. Co tu zrobić zastanawiałam się i wpadłam na pomysł by samemu zrobić taka tablicę tylko że mieszą. Niestety talentu malarskiego nie mam. Za to u nas w mieście jest sporo drukarni reklam i innych gadżetów. Pomyślałam że można by było zrobić szablon takiej mapy świata na konkretny rozmiar tablicy.
Podzwoniłam do kilku niestety nikt jeszcze czegoś takiego nie robił. Ale Jeden Pan bardzo kreatyny powiedział że może zrobić taka naklejkę szablon. Byłam prze szczęśliwa. Gotowa do działania zamówiłam idealnie pasująca zwykłą tablice korkową. Kiedy już ja miałam pojechałam do drukarni Pan na miejscu mi ją zrobił nawet miał wcześniej przygotowaną mapę gotową do druku. Wystarczyło tylko podać rozmiar. Był tak miły że nawet przykleił mi ten szablon.
Po drodze do domu pojechałam kupić farbę. Niestety farba o nazwie "czarny bez" wcale nie była czarna więc do farby dodałam czarną plakatówkę (potrzeba matką wynalazków)
I tak powstała idealna tablica wymarzona do jadalni.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon