/>

sobota, 18 listopada 2017

Piasek i inne malowidła

Co tu dużo pisać chłopaki są w siódmym niebie posiadając pasek kinetyczny weekendy są pod tym względem zajęte.
Dziś mają przerwę bo pojechali z tatą do Beldna na sparing i to Arusia Pierwsze jego poważne zawody  z piłki był bardzo podekscytowany. A ja jestem bardzo ciekawa jak im idzie mam nadzieje że pan B porobi im zdjęcia i będę mogła Wam pokazać jak mu poszło. Ja zostałam w domu nadal chora... cichy dom bez chłopaków... ale naprawdę tego potrzebowałam ciszy i spokoju... choć na chwilę...
Poza piaskiem królują u nas ostatnio dawno zapomniane farby... zabawy i radości wiele a to dla chłopaków najważniejsze ta radość z drobnych rzeczy które mogą robić...





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon