/>

piątek, 2 czerwca 2017

Dzień Dziecka Festyn przedszkolny

To był naprawdę wspaniały i piękny czas spędzony z dziećmi. Przedszkole jak zwykle stanęło na wysokości zadania.
Występy dzieci były piękne a atrakcje przygotowane w przedszkolu dla dzieci rewelacyjne. W tym roku było troszkę inaczej. Największą atrakcją były kucyki, z nowości to tatuaże i skakanie w workach, było malowanie twarzy puszczanie baniek, grill i ciasta. Nie zabrakło lodów i balonowych mieczy czy kwiatków.  a co najważniejsze powstał piękny ogródek. Za sprawą nauczycieli, i reszty personelu. Chłopaki starsze wybawiły i wybiegały się. Szymonek próbował swoich sił na koniku niestety kawałek ujechał kiedy mamę stracił z oczu niestety zaczął płakać. Szymonek pomimo przeziębienie był na festynie i to jest drugi dzień gdzie nie spał. Niestety w tym roku nie zostaliśmy do końca z powodu zebrania w szkole Mateuszka,
Jak zwykle mogłam liczyć tu na Martę która przypilnowała mi synków. Kiedy wróciliśmy do domu przebrałam maluszka położyłam do łóżeczka i momentalnie zasnął.
Nie było łatwo uchwycić chłopaków bo co róż znikali z kadru a ja tylko wzrokiem szukałam Szymonka na szczęście Aruś stał na wysokości zadania i fantastycznie opiekował się swoim braciszkiem. A Szymonek zawsze wołał Arka rzadko mnie więc udało mi się chwilkami pogadać z mamami.  Choć pogoda nie była rewelacyjna (najważniejsze że nie padało) bo wiatr nie pozwolił na chodzenie w krótkim rękawku to atmosferę która panowała na festynie była cudowna a to przecież najważniejsze.



































0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon