/>

niedziela, 4 grudnia 2016

Dlaczego mężczyźni kochają zołzy - Sherry Argov

ile człowiek w życiu popełnił błędów w stosunku do mężczyzn ma się rozumieć....
poradnik napisany bardzo ciekawie i szybko się czyta bo są zasady atrakcyjności jest ich 100 np

ZASADA ATRAKCYJNOŚCI 7
Ceń się wysoko, a uwierzy, że jesteś jego wygraną na loterii
ZASADA ATRAKCYJNOŚCI 8
Zołzę od kobiety zbyt miłej różni najbardziej strach. Zołza pokazuje, że nie boi się żyć bez mężczyzny
ZASADA ATRAKCYJNOŚCI 12
Mężczyzna wie która kobieta będzie na każde zawołanie
itd. wiele dobrych rad sprawdzonych i potwierdzam że tak jest kiedy się zmieniło postępowanie mężczyźnie zaczęło bardziej zależeć nawet w związku małżeńskim... Polecam nie tylko kobieta wolnym ale też i mężatka. Jk dla mnie to lektura obowiązkowa dla kobiet które zaczynają dopiero wkraczać w świat związków

Książkę polecam każdej kobiecie szczególnie młodym i zaczynającym przygodę w związek. Ale i też żoną bo zawsze coś w związku można zmienić

2 komentarze:

BONA pisze...

Widzę, że przeczytałaś ciekawą "lekturkę" i zastosowałaś niektóre wskazówki-porady w swoim małżeństwie.
Żadnych porad nie da się w 100% zastosować w życiu, ale warto wziąć sobie je do serca i wykorzystywać z użyciem inteligencji i rozsądku.
Do owego poradnika zachęcił mnie tytuł:)
Zajrzę do niego w wolnym czasie, może znajdę w nim coś dla siebie :).

MegiW pisze...

Czytałam kilka razy. Jestem zolza choć też popełniam masę błędów. M.in pułapka wyreczania faceta przy dzieciach bo "ja to zrobię lepiej ".

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon