/>

wtorek, 29 listopada 2016

Nieprzeczytane książki

są takie książki które naprawdę nie da się czytać bo  nie zaciekawią nie wciągną lub po prostu jest się nie na tym etapie życia... czasami jest się jeszcze nie dojrzałym... lub po prostu nie interesuje nas tematyka.
I ja spotkałam się z takimi książkami... pomimo najszczerszych chęci i prób wracania niestety książka odkładana zostaje na dłużej lub na zawsze... Wybierane przeze mnie książki raczej czytam.. zdarza się może jedna w roku która kompletnie nie podpasuje... Ale dzięki Dyskusyjnemu Klubowi Książki poznałam więcej takich pozycji... myślę że do książki za kogo się uważasz na pewno wrócę ale pozostałe sorki. Wiem że  gdyby nie klub na pewno bym takich książek nie wzięła do rąk. I to lubię w tych spotkaniach wiele książek które tam przeczytałam zasługują naprawdę na uwagę  i szacun dla autorów.

Może kogoś te książki zainteresują i ktoś mnie przekona by wrócić do nich




3 komentarze:

Unknown pisze...

Tych pozycji akurat nie znam, ale każdy ma takie książki, których nie jest w stanie przeczytać. Ja w takiej sytuacji się nie meczę i nie zmuszam, czytanie książek ma mi sprawiać przyjemność, a nie być karą :P

ON ONA I DZIECIAKI pisze...

Nie znam tych pozycji. Gustuję raczej w kryminalnych książkach.

BONA pisze...

z wymienionymi tytułami nie spotkałam się ale ja też tak nieraz mam, zacznę czytać bo ciekawy lub intrygujący tytuł i po kilku rozdziałach odkładam na półkę:) może kiedyś po nie sięgnę...... ,

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon