/>

sobota, 20 czerwca 2015

Lubimy gości

Chłopaki to duszyczki towarzyskie uwielbiają spotykać się z dziećmi chętnie idą do kogoś jak i chętnie zapraszają do siebie W szczególności jest to Ola nasza sąsiadka ale też i Szymonek. Dzieci wtedy zajęte wesołe i szczęśliwe a ja mam chwile na przeczytanie książki.  Mam już kilka przeczytanych także recenzje wkrótce się ukażą... Pogoda nie zawsze dopisuje ale dla mnie zachmurzenie jest najlepsze nie zbyt gorąco upały mnie wykańczają.  Brzusio rośnie dzidziuś ma się całkiem nieźle. Mnie tylko przyplątała się niewielka cukrzyca ciążowa. W czwartek mam spotkanie niestety muszę jechać do Łodzi bo u nas nie ma specjalistów. Tam będzie pogadanka o diecie, przyuczenie do glukometru. Podobno dostanę i się będę mierzyła ech na samą myśl o kłuciu jakoś tak nie bardzo mi... ale niestety mus to mus..
Zdjęcie Paulinka S
Szymonek i próby ciągnikowe
Zdjęcie Paulina S


Sama dobrze wiem że powinnam ograniczyć słodycze... mam tego świadomość ale to takie trudne...jak jest się uzależnionym hehe... ale niestety muszę jakoś ograniczyć je dla Dzidziulka w brzusiu może owoce zamiast słodyczy to na pewno rozwiązanie albo jak kiedyś kiedy miałam ochotę na coś słodkiego jadłam jogurt. I przede wszystkim więcej ruchu. Tylko znów jak chodzę często po spacerze boli mnie brzuszek i boje się o maleństwo niby ciąży nie mam zagrożonej ale dwie poprzednie miałam... i jest jakaś obawa.... Oby do 24 sierpnia jeśli nic się nie zmieni będzie dzidziulek już z nami.  ukochani goście znów przyjadą do nas. Chłopaki się nie mogą doczekać. Jeszcze tylko zakończenie roku Mateuszka i wolne a 1 lipca jedziemy na stare śmieci. Dawno nie byłam w naszym domku w mieście Ś no i najważniejsze Dziadkowie chłopaki nie mogą się doczekać. Mateuszek bardzo chce z dziadkiem chodzić na perony (taki rytuał ich) i na pilotówki (dawna praca dziadka to łódka Pilot która prowadzi statki na morze). Szczerze Pisząc będę tęsknić za tą wolnością t w obecnym miejscu zamieszkania bo wypuścić dzieci na podwórko bramka zamknięta leżaczki wyłożone trampolina i inne atrakcje zapewnione nawet tak chłopaki nie tęsknią za placem zabaw tyle pod domem atrakcji. A ja coś w domku na spokojnie mogę zrobić.

 chłopaki uwielbiają zamek dmuchany który dostali od cioci Edytki z Londynu jednak najlepsza zabawa to jego przewracanie


















Na sportowo i domowo Pamiętacie grę w gumę sąsiadki uczą chłopaków. nie może też zabraknąć ćwiczeń na dużej piłce i hula hop. 







2 komentarze:

BONA pisze...

fajny plac zabaw mają dzieci:)
uważaj na swój cukier, niestety musisz zrezygnować ze słodkości:(
a co do wyjazdu to wiadomo że w bloku to nie to samo co w domku jednorodzinnym ale dacie radę a dziadkowie ucieszą się że choć na trochę będą z wnukami:)

She pisze...

wejdz na storne http://slodkiemamy.edu.pl/ ja z niej korzystałam i bardzo mi pomogła, cukrzyca to nie jest łatwy temat, musisz zadbac o to bo maluszek najważniejszy.w razie pytan służę pomocą, przeszłam to i moge pomóc.

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon