/>

wtorek, 26 maja 2015

Dzień Mamy

DROGA MAMUSIU

choć jestem już daleko od Ciebie Wiem że zawsze mogę na Tobie polegać. Dziękuje światu za technologie a przede wszystkim za telefon i skype Dzięki którym mogę skontaktować się z moją ukochaną Mamusiom w każdej chwili o każdej porze i Dziękuje moja Mamo że nie ma znaczenia kiedy zadzwonię a mogę zawsze a Ty zawsze znajdziesz chwilę na rozmowę. Uwielbiam nasze codzienne rozmowy wtedy czuje że jesteś blisko mnie. To dla mnie bardzo ważne.



W tym wyjątkowym dniu chciałam Ci podziękować
że znosiłaś moje humory, prowokacje, lenistwo, bunt, złość, głupotę popisy i całą gamę wybryków
Dziękuje że mi wybaczałaś i wybaczasz moje winy
Dziękuję za to że dodajesz otuchy w smutnych chwilach i za to że cieszysz się razem ze mną z moich sukcesów.  Dziękuję że jesteś taką Wspaniałą Mamą dla mnie i wspaniałą Babciom dla moich dzieci.Chcę byś wiedziała jak bardzo mocno Ciebie kocham jaka jesteś dla mnie ważna i cenna... Dziękuję

Mogłabym tak wymieniać tysiące powodów za które chciałabym Ci podziękować. lecz w słowach trudno to wyrazić własną wdzięczność za poświęcenie mi swojego całego życia

2 komentarze:

niewdzialna pisze...

pozdrowienia dla mamy

BONA pisze...

jesteś bardzo wrażliwą i dobrą osóbką, mimo swoich dojrzałych lat nie wstydzisz się na forum pisać tak ciepło o swojej mamie,
bardzo wzruszyły mnie te życzenia, na pewno Twoja mama jest dumna z Ciebie
ponieważ sama już jesteś mamuśką dwóch wspaniałych przystojniaczków to życzę Ci dużo radości i miłości w ich wychowaniu:)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon