/>

wtorek, 3 grudnia 2013

Choroba

Tym razem mnie dopadło gardło minęło kaszel i okropny katar pozostał. Na szczęście dzieci w miarę zdrowe. A  ja przez te 3 dni wolnego musze się wykurować. antybiotyk dostałam więc leżę sobie w łóżeczku. Nadrobić zaległości w czytaniu nie tylko blogów.

Tatuś już wrócił ze swojego rejsu na razie na stałe  Mama wypoczywa a dzieci bawią się tylko z Tatusiem.
A  oto bałkanica zatańczona przez moich chłopaków :D jak widzę jak Oni reaguja na tą piosenkę to mi się radośniej robi na duszy




malowanie pędzelkiem

Muffinki


4 komentarze:

Natalia - Filcowa Chatka pisze...

Fantastycznie że tata jest! Nacieszyć się pewnie nie możecie :) Babeczki robicie? Pewnie pyszne :)

Rivulet pisze...

Ale chłopaki dają czadu :)) Właśnie oglądam filmik z moimi, Rafałek oczywiście też zaczął tańczyć. A Gabryś się ucieszył, że chłopcy budują tory kolejowe poniżej ;)
Zdrowiej tam, super że męża masz już przy sobie, odpocznij :)

Rozpisana Mama pisze...

Ha ha świetnie tańczą:) Babeczki na pewno wyszły Wam pyszne! Moje dziewczyny będą dzisiaj piekły ciasteczka maślane:) Wracaj szybko do zdrowia:)

BONA pisze...

Super filmik roztańczonych chłopów:)
Fajnie, że tata jest już z Wami, nareszcie może Cię wyręczać w zabawach z maluchami, nawet dobrze mu to wychodzi:)
Wracaj szybko do zdrowia!!!!

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon