/>

piątek, 27 września 2013

JUVENTAS

                                                                                   Już dość dawno dostałam mega paczkę
 firmy juventas która jest producentem sprzętu rehabilitacyjnego. (od stołów do masaży, poprzez ugule. Pury, czy choćby przyrządy do nauki chodzenia, stoliki do badania niemowląt, aparaty do fizykoterapii. Jednym słowem wszystko co potrzeba do założenia gabinetu fizjoterapii, rehabilitacji jak również do laboratorium i innych) ceny naprawdę bardzo przystępne.


Kochani zresztą sami zobaczcie na ich stronę, juventas ja już kolejne oliwki zamówiłam a inne rzeczy mam w zamiarze kupić ale dopiero kiedy otworze własny gabinet masażu (być może już na jesień) Mają w swojej ofercie również niesamowite kremy, żele, sole do kąpieli i oleje. Kremy i oleje są bardzo wydajne już niewielka ilość sprawia że przyjemnie masuje się pacjenta, a pacjent z zadowoleniem otoczony jest delikatnym zapachem (lawenda, pomarańcza z cynamonem, miodowy itp.) już o kilku masażach skóra sucha staje się nawilżona a i znacznie poprawia się elastyczność skóry. Produkty naprawdę godne polecenia

5 komentarze:

Lucy eS pisze...

Aromatyczny masaż - tego mi trzeba

Zwyczajna mama pisze...

ohoho niezła paczka ;)

Bubble butt pisze...

Jej, ale bym na taki profesjonalny masaż poszła...
Ostatnio dostałam taki jakieś 2 lata temu. Cmoczek uczył się w szkole masażu. Ja też przez rok na studiach z rehabilitacji miałam masaż i były to najprzyjemniejsze zajęcia ;)

Malw pisze...

Trzymam kciuki żeby już niedługo udało się otworzyć swój własny gabinet;)

Zwyczajna mama pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon