/>

niedziela, 21 listopada 2004

Książka na chandrę


„Poczucie własnej wartości
i skuteczność podjętych działań
są dostępne dla każdego,
kto tylko zechce poświęcić nieco czasu, by je osiągnąć”
Ciężko mi…. Nie ma co ukrywać……, brakuje mi „drugiej połówki” na której bym mogła polegać, która by była moim wsparciem, ktoś do kogo bym mogła się przytulić ale co zrobić życie się toczy dalej i zobaczymy co los przyniesie.
A narazie „zatapiam się” w książkach. Muszę przetrwać trudne chwile!!!
Na swoje zbolałe serce i duszę kupiłam sobie „Balsam dla duszy”. Przeczytałam jednym tchem „101 opowieści otwierających serca i kojących duszę”.
Polecam wszystkim smutasom,zawiedzionym,
rozczarowanym, pogrążonym w depresji. Książka sprawiła, że poczułam się lepiej. Wiele mądrych myśli pozostanie na długo w mej pamięci.
Okazuje się kolejny raz, że w moim przypadku dobra książka też może być lekiem na „całe zło”.
„Zasada do której należy się stosować,
by funkcjonował związek międzyludzki:
bezustannie ofiarowuj miłość.”

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon