/>

wtorek, 27 sierpnia 2002

WSPOMNIENIA

Najdroższy memu sercu
 Najdroższy dajesz mi tyle radości; wiem, że jak stoisz obok mnie nic mi się nie stanie. Gdy patrzysz mi w oczy to cały świat się śmieje i kwitną bzy nawet w środku zimy. Tak bardzo cię potrzebuję, przy Tobie mogłabym przenosić góry, dajesz mi tyle wiary w siebie i nas. Proszę wypełnij pustkę mego ja. Nie umiem pokochać nikogo innego, bo marzę tylko o Tobie. A Ty niczym wiatr głową dotykasz chmur- Jesteś snem. Czasami budzę się w ciemnych korytarzach nocy, tak bardzo pragnę Cię, kiedy otwieram oczy. I znów nie czuje nic, kiedy patrzę w Twoje zdjęcie i znów nie czuje nic, kiedy umierasz w moich snach. Nie wymykaj się z mych rąk!!! I jeszcze raz na mnie spójrz, bym pamiętała Twoją twarz.
Dla Ciebie bym zmieniła cały świat i wszystko, na co patrzysz i co już znasz. Powraca Twoja twarz ciągle widzę ją i każda noc tak samo za krótko trwa. Spotykam Cię z ukrycia obserwuję jak uśmiechasz się, choć w oczach Twoich łzy. I tak jak ja nie umiesz bez miłości żyć, tej, którą możemy sobie możemy dać.
Bez Ciebie swój blask straciły gwiazdy bez Ciebie nie pachną kwiaty nie cieszą słoneczne dni. Jednego dziś mocno pragnę, nadzieją żyję jedną, że wreszcie zobaczysz mnie.
Gdyż tak bardzo Cię kocham i nie mogę przestać
- Myślę, tęsknię i kocham
A jak jesteś blisko mnie
Zapominam o wszystkich zmartwieniach i
- Tęsknię, myślę, pragnę
aby ta chwila trwała wieczni. Kiedy
Widzę, dotykam – kocham
Jesteś blisko
Czuję Twój oddech, bicie Twego serca
Kocham, tęsknię, myślę i pragnę
Aby ta chwila trwała wiecznie.
Tak bardzo pragnę być z Tobą
Tak bardzo jest mi smutno
Tak bardzo tęskno i źle
Gdy Cię niema
Gdy jesteś przymnie
Cały świat się śmieje i kwitną bzy
Nawet w środku zimy
Świadomość, że kochasz mnie
Równo mocno jak ja Cię
Daje mi siłę, – aby żyć
Chciałabym abyśmy życie spędzili razem
Abyśmy upajali się wspólnie  Słońcem i pejzażem
Przechadzali się po lasach pełnych zieleni
Zdradzali sobie swe tajemnice
I w myślach je łączyli.
Kiedys dalam ten list osobie ktora kochalam lecz obecnie nie jestem z nia.
lubie sobie powspominac tylko te chwile ktore byly mile bo i owszem zdazalo sie ze bylo zle ale o zlych chwilach sie niepisze:)
spojzalam przez okno i co widzie piekny zachod slonca
Hm.. Jestem ciekawa jakie macie marzenia moim marzeniem jest latac paralotnia albo latac Chcialabym byc poprostu wolna jak ptak niemartwic sie o nic tylko byc wysoko wysoko unoszona przez prady powietrza a w nocy czuc bliskosc gwiazd.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon