/>

wtorek, 21 listopada 2017

Świeżakowa radość.. trwała krótko

Już prawie koniec zakończenie drugiej edycji świeżaków.
Mateuszek bardzo się cieszył na czosnek  jego radość była wielka. A i mi kiedy udało się go zobaczyć w sklepie już widziałam radość synka... to szczęście to niedowierzanie że jednak się udało bo on najbardziej rozchwytywany był... niestety radość trwała krótko czosnek zaginął..zmienił właściciela.... był płacz a mnie było  po przykro.. mam nadzieję że uda się jeszcze zdobyć go w końcu ma się jeszcze naklejek na dwa małe świeżaki jabłko dla najmniejszego i jeszcze raz czosnek.... wiem że jedni uwielbiają inni nienawidzą tej kampanii... ale jest ona mega sympatyczna a ja i tak tam robię zakupy... ciekawa jestem czy będzie kolejna edycja.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon