/>

czwartek, 28 stycznia 2016

Pomagam mój 1 %
















Jak w zeszłym roku i w tym mój 1 % trafi do Piotrusia. Dlaczego ? bo w lato byłam w odwiedzinach u niego i jego rodziców i to co zobaczyłam było niesamowite... Piotruś wspaniale funkcjonuje efekty turnusu rehabilitacyjnego jest ogromny  chodzi trzymany za rączki, raczkuje... Oczywiście również w tym roku zbieram dla niego nakrętki i znów kiedy będę w swoim rodzinnym mieście pójdę w odwiedziny z  worem nakrętek... Patrząc na Piotrusia jestem szczęśliwa zmiany jakie w nim zaszły jak można się z nim komunikować... do tego jego uśmiech...
Kochani proszę Was również byście pomogli swoim 1 %  w zeszłym roku to dzięki 1% mój mały przyjaciel mógł pojechać na turnus

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon