/>

sobota, 21 lutego 2015

Skończył się miły czas

Rodzice dziś wyjechali jest mi smutno i przykro miło było kiedy Rodzice byli z nami. Pogoda dopisała więc spacerków było sporo ja Dzięki nim wyzdrowiałam. dwa dni leżałam plackiem faszerowana herbatkami z miodem i cytryną. Niestety nie obyło się bez antybiotyku. ale teraz jest oki trochę kataru pozostało. Po wyzdrowieniu poszłam na spacerek.
Cieszę się że rodzice po raz drugi mnie odwiedzili wiele pomogli spędzenie czasu z nimi było przyjemnością...Dziękuję za to że byli






 A tak wyglądały nasze walentynki czyli Rocznica ślubu moich Rodziców 34 lata i nasza Rocznica zaręczyn 6 lat 





co przyjemne szybko się kończy niestety czekam z niecierpliwością na kolejną wizytę ich lub naszą u nich może się uda na święta wielkanocne pojechać... kto wie...
i ja nawet załapałam się na kilka fotek 

4 komentarze:

Ina-czej pisze...

Tacy dziadkowie to skarb:)
Fajnie, że miło spędziliście czas, szkoda że musiał nadejść koniec tego miłego czasu.
Świetne, rodzinne zdjęcia. No i mega słodkie walentynki.

BONA pisze...

nie ma to jak rodzinka byle nie za często:):)
ale miałaś wesoło no i dzieci były szczęśliwe że są z dziadkami:)
niestety to co dobre nie jest wieczne:( a do Wielkanocy już niedługo:)
fajne fotki:)

ŻYŁECZKI pisze...

Najważniejsze,że wyzdrowiałaś.Spacer jest dobry na wszystko,a w tak wyśmienitym gronie to buty można zedrzeć ;)

Słodko Gorzka pisze...

Ale walentynki mieliście słodkie :)
I tacy rodzice/dziadkowie to skarb :D
Mi niestety spacery na chorobę nie pomogły...
Już 3 tydzień męczy mnie kaszel i katar.
Nawet antybiotyk nie pomaga :/

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon