/>

poniedziałek, 30 maja 2016

Zdolności Szymonkowe

Po szpitalu Szymonek w końcu miał możliwość pobrykania na dywanie. nauczył się robić papa i brawo brawo. sam siedzi i potrafi z siedzenia na leżenie na brzuszku. Nadal czekamy na raczkowanie... bo czołganie opanował do perfekcji.  Do tego Szymuś to prawdziwa gaduła: mama, dada, czasami dziadzia, lala i inne dźwięki wychodzą z jego cudnej buziulki a i uśmiech cały czas gości  Kiedy jest ciepło na dworku Szymonek albo jedzie wózkiem z Dziadkiem na spacer albo siedzi w kojcu na tarasie. Fajnie że są dziadkowie mam możliwość pogadanie nie tylko z chłopakami Wiele pomagają  a ja mam dla kogo gotować. Dzwoniłam do lekarza i nadal nie ma jednego wyniku jeszcze i nie wiem czy to dobry znak czy zły mam nadzieje że będzie dobry.
 Z uczuleniem jakoś sobie radzimy. Wszystko jest na zasadzie prób i błędów wszystkie nowości wprowadzamy bardzo powolutku  ostatnio dałam mu odrobinkę truskawki niestety odrobinka dała odczyn na buzi i pleckach.  Musimy nawet uważać na owocki ze słoiczków gdyż tam są też produkty na które jest uczulony Szymonek. idą nam kolejne ząbki więc czasami pomarudzi ale jest już znacznie lepiej niż było. Nocki przesypia miej więcej 20:00 zasypia a o 6:30 się budzi czasami to Aro wcześniej wstanie niż sam Szymonek. Pogoda nas rozpieszcza nie pada więc korzystamy ile możemy.







0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon