/>

sobota, 14 listopada 2015

Słuchaj pieśni wiatru/ Flipper roku 1973 -.H. Murakami

wrześniowy Dyskusyjny Klub Książki pozwolił sobie na autora z dalekiego kraju...
Po tej książce spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Szczególnie po pierwszym tytule...wyobrażałam sobie książkę naszpikowaną krajobrazami opisami pięknej japoni a tu moje rozżalenie i zdziwienie bo tylko puby picie alkoholu i papierosy... choć wątek bliźniaczek czy pogrzebu był dosyć ciekawy to jednak uświadomiła mi ta książka jakie mamy wyobrażenia o innych kulturach... zapominamy raptem który jest rok i myślmy o tym że poczytamy o dawnych czasach a przecież w takich krajach jest normalne życie zwykłe takie jak u nas z pubami i innymi normalnymi rzeczami...  druga książka znajdująca się w tej książce bardziej mnie zaciekawiła bo była opowieść o człowieku który kochał flipery... a szczególnie jeden na którym często grywał i w końcu go odnalazł i zaznał swojego spokoju....
nie zachwyciła mnie przeczytana i raczej zapomniana będzie...choć podobno pisarz w innych książkach się rozkręca

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon