/>

środa, 22 kwietnia 2015

Góra Trzech Krzyży


 W drodze na górę  widoki cieszące oczko pola ścieżka, widok gór to co ja lubię najbardziej i mam nadzieję że  moje dzieci i mąż również polubią i choć raz w roku będziemy jeździć w różne zakątki górskie. Nasza górka na którą się wdrapywaliśmy nazywała się też Lądecką Golgotą i wznosi się na wysokości 541 m n.p.m. Niby blisko było a my sobie po tych polach chodziliśmy i nie mogliśmy ich znaleźć. Udało się gdy zrezygnowaliśmy idąc kawałek w dół ukazały się krzyże a widoki jak już pisałam cudowny.
 tego bardzo potrzebowałam upajania się tymi widokami tu najbardziej wypoczęłam do tego te wspaniałe chmury.








chwila odpoczynku. Zeszliśmy wąską ścierzynką bardzo stromą ale o wiele krótsza droga. Dla mnie nie było to istotne mnie było warto przejść się po polach. to był wspaniały wypadzik przed obiadkiem.
Chłopaki nie za bardzo zadowoleni z tych wycieczek w sumie pierwszy raz w górach. Marudzenie nie dam rady kiedy do domu itp. trochę to denerwujące człowiek się stara by nie było ciągle bajek, basenu by coś miały z tego wypadu. Ale powolutku nauczą się czerpać przyjemność tak jak mama. Przynajmniej mam taką nadzieję.

6 komentarze:

Daria pisze...

Piękne zdjęcia. Dzieciaczki średnio zadowolone z wycieczek ale to nic, kiedyś zmienia zdanie a ważne jest też by rodzice mieli przyjemność. :)

Unknown pisze...

Ale tam pięknie... Rzeczywiście niebiańskie obłoki. Nie zdziwiłabym się jakby chłopcy tam wrócili za dzieścia lat ze swoimi dziewczynami ;) Samym patrzeniem się zrelaksowałam ;D Tak, na pewno lepsze to niż bajki. Buziaki dla chłopaków

Rivulet pisze...

Moi na początku też marudzili w górach, teraz sami pytają kiedy jedziemy :))

BONA pisze...

codzienne wypady w góry dla chłopców to może za trudne i są trochę zmęczeni, ale przecież nasiedzą się jeszcze jak wrócą do swojego domku,
mam nadzieję, że mimo wszystko zaszczepisz im "miłość" do górskich wypraw:)
piękne widoki, super fotki, pozdrawiam

Bubble butt pisze...

Oj tam, troszkę pomarudzą, ale przynajmniej w domu nie siedzą ;)
I właśnie monotonii nie ma ;)
Choć u Was w sumie zawsze coś ciekawego się dzieje :)

Ina-czej pisze...

Aleee napisałaś tych postów! Chwilę mnie tu nie było, a tu co:) Cała chmara postów:) Widoki fajne, aczkolwiek "TRZY KRZYŻE" to już do mnie nie przemawiają ;-)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon