/>

sobota, 14 marca 2015

Arusiowe zapoznanie przedszkola

Tak naprawdę Arkadiuszek zna dobrze przedszkole do którego będzie chodził.  Codziennie odprowadza braciszka do przedszkola. Ale w czwartek i piątek miał okazję pobawić się zabawkami i brać udział w zajęciach. Na samym początku wstydził się nie wykonywał poleceń był niepewny. Za to kiedy już mógł sam się pobawić to była frajda.


 Mieliśmy wielkie szczęście ze względu na to że taty okręt się zepsuł i już wieczorem w środę był z nami. Środa dla mnie była okrutna lekarz Mateuszka ( zapalenie krtani i tchawicy niestety antybiotyk) i czekanie ponad godzinę; dodatkowo ja też byłam zapisana do lekarza (ginka) O tyle było dobrze że chłopaki byli razem i sama weszłam do lekarza a chłopaki po 2 kolejnych godzinach czekania siedzieli na korytarzu i oglądali na telefonie stacyjkowo.
Dzięki temu że tata był Mateuszek został z tatusiem a ja na integracje przedszkolną Areczka pojechałam tylko z nim.  W piątek byłam już sama na usg.  Dzidzia się rozwija cudnie i ma już 7 cm. myślę że niedługo też pojawi się notatka na temat kruszynki.

 Gimnastyka z Panem Danielem jest bardzo ciekawa bardzo mi się to podoba że dzieci mają zajęcia gimnastyczne w przedszkolu już od małego




 kuchnia Areczkowa najlepsza zabawa. Gotowanie mycie naczyń to to co synek lubi najbardziej

 Areczek również przygotowuje się do roli starszego brata
 Piła i młotek również poszły w ruch
 nie może zabraknąć muzyki granie na pianinie i śpiewanie
  drugi dzień byliśmy króciutko bo oczywiście po lekarzu wróciłam późno i się spóźniliśmy. Chwile się pobawiliśmy w najmłodszej grupie. tu jeździk był number 1





  a tu w grupie Mateuszka zajęcia plastyczne Areczek klei kwiatki trawkę praca cudownie wyszła.
 Kolejne zajęcia będą 19 i 20 marca Areczek nie może się doczekać żeby znów iść do przedszkola.

A ja znów przeziębiona katar i zaczyna się kaszel... synkowie sprzedali.

3 komentarze:

Rivulet pisze...

Super przedszkole! I fajnie że Aruś się oswaja. Nasz Rafałek też już niedługo będzie przedszkolaczkiem - a tak niedawno się urodzili, no nie? :)

BONA pisze...

ale ten czas szybko upływa, jeszcze niedawno Aruś był w żłobku a już kolejny etap życia- przedszkole:)
widać, że dobrze się czuje w nowym miejscu, fajny chłopczyk:)
mam nadzieję że Mati czuje się już lepiej a Ty uważaj na siebie, nie dawaj się przeziębieniu i chorobie,
życzę Wam wszystkim zdrówka, buziaki

Matka Krolow pisze...

Kochana, to Ty już masz przedszkolaka w domu! Widać, że szybko się odnajdzie w grupie :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon