/>

czwartek, 26 lutego 2015

mój jeden 1%

co tu dużo pisać jak w zeszłym roku i w tym roku mój 1% trafi do Piotrusia. dlaczego bo znam go a jego Mamę bardzo dobrze chodziłyśmy razem do liceum widzę efekty pracy rehabilitantów i zaangażowanie Rodziców. Widzę jak Mama w tym trudnym  świecie chorego dziecka się odnajduję jak 1 turnus rehabilitacyjny zaliczony został... jaka wielka zmiana po nim jest.  A jest w wieku Arka dlatego też mi jest bliski.
Wiecie że i mój Areczek potrzebował rehabilitacji. Chodził na basen zajęcia kinezyterapii i hipoterapii.  Nam się udało teraz kiedy pomyślę co by było z Areczkiem gdyby nie moja szybka reakcja.... na szczęście Aro wyszedł z tego i jest zupełnie zdrowo rozwijającym się bystrzakiem. Piotruś nie miał tyle szczęścia ale widząc efekty i poprawę wiem że warto bo jest ogromna szansa na lepsze funkcjonowanie Piotrusia.

2 komentarze:

BONA pisze...

bardzo szlachetny gest, popieram , ja zbieram nakrętki więc na pewno je przekażę dla Piotrusia

Iwo sia pisze...

Trzeba pomagać! czasami nasz mały gest to dla innych tak wiele...
Dużo pozytywnej energii dla Piotrusia!

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon