/>

niedziela, 25 stycznia 2015

Zabawa karnawałowa i nie tylko

Mamo Mamo snieg spadł wiesz Obacz tu 
zachwycony maluszek chciałby iść na dworek niestety rozchorowały mi się chłopaki. Areczek w nocy kaszlał a teraz boli go gardełko Mateuszka boli jak przełyka ale do przedszkola musi iść w końcu we wtorek wielka impreza w przedszkolu Dzień dziadków. Mateuszek ma ważną rolę bo cały wierszyk będzie sam mówił.  Cudowne widoki. W końcu upragniona zima. Tylko szkoda że chłopaki nie mogli się nacieszyć śniegiem.
a mnie czeka odśnieżanie

 
  



kot miał mega zabawę chociaż on bawił się znakomicie
 



Trzeba wspomnieć o przyjemnym dniu czyli Zabawie karnawałowej wielkie przygotowania były i piękny żołnierz był wytańcował się za wszystkie czasy.




Areczek u Babci Bożenki jako spiderman



Zaczęłam słuchać audiobooka który był dołączony do książki z DKK


Na kolejnym spotkaniu 12 lutego będziemy omawiać tą książkę . Próbowałam ją czytać jakoś ciężko mi ją było czytać... słuchać znacznie milej....tak jak sobie myślałam teksty piosenek najlepiej się słucha a nie czyta....

1 komentarze:

BONA pisze...

kilka wątków poruszyłaś a więc po kolei:
ale pięknie kwitnie u Ciebie storczyk:)
nareszcie śnieżna -prawdziwa zima tylko pozazdrościć bo u nas jej nie ma:( a ja bardzo lubię taki widok:)
Matuś to przystojny wojak może pójdzie w ślady taty??:)
Aruś fajne zamaskowany - mały Spiderman :)
a Tobie życzę wytrwałości w zapoznaniu się z wyznaczoną "lekturą"
pozdrawiam serdecznie

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon