/>

poniedziałek, 12 stycznia 2015

kiedy będzie znów piękna pogoda

co taka cisza w domu Aruś się nie bawi? ojej chyba zasnął ..  przestał się bawić idę zajrzeć

a nie ma otwarte oczka może się coś stało mu...

 nie jest cały i zdrowy oszust mały


weekend z Tatusiem i dawno nie grane kręgle przecież taka pogoda tak mocno wieje że strach wychodzić z domu

 Kiedy pojechaliśmy na wioskę do dziadków to zgasło światło u nich z powodu wichury. Powrotna droga była koszmarna szczególnie gdzie były drzewa gałązki gałęzie na ulicy trzeba było wolno jechać i uważać na auto.. szczęście że nic na nas nie spadło..

A tak będzie wyglądał Mateuszek na balu karnawałowym w swoim przedszkolu 16 stycznia Prawdziwy żołnierz.


powaga żołnierzu
do hymnu
 Mam nadzieje że mój mąż wróci a ja będę mogła pojechać do Powiatowej biblioteki  bo w czwartek jest DKK  Czyli
Zawsze mi się marzyło by byc członkiem takiego klubu i teraz mam okazje oby tylko była szansa bym mogła chodzić a nie tak jak z tym chórem... że jest w poniedziałki kiedy mego męża najczęściej nie ma.
za to 18 czeka mnie wypad do terefere z chłopakami bo na FB jest miejski klub mam i spotkamy się by się poznać nie tylko na fejsie ale też i w realu.... ciekawie sie to zapowiada...

4 komentarze:

Rivulet pisze...

Wow! Ale żołnierz świetny!!!

Unknown pisze...

Niestety pogoda nie sprzyja wychodzeniu na dwór. Ale świetnie sobie radzicie :)!

Ina-czej pisze...

Nigdy nie pomyślałabym, że można dziecko przebrać za żołnierza. Ale to świetny pomysł!! Muszę podsunąć "moim" dzieciakom :)))

BONA pisze...

a u Was kolejne ciekawe dni mimo braku ładnej pogody :)
super żołnierz z Mateuszka - przystojniaka:)
Aruś to świetny żartowniś:)
mam nadzieję, że spełni się Twoje marzenie i weźmiesz udział w klubie dyskusyjnym, trzymam kciuki żeby Twój mąż wrócił na czas:) buziaki dla Was

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon