/>

czwartek, 13 listopada 2014

dzieje się dzieje...

no dobra jakoś ten dom powoli chyba ogarniam. Choć mam chwile zwątpienia czy podołam... wczoraj miałam niezłego powera do ogarniania. Poza ogarnianiem oczywiście coś się tam jeszcze dzieje.  Jak już pisałam chłopaki potrafią się sami zabawić choć sprzeczki też są jak to bywa w relacjach braci


pierwsi goście to: Teściowie z wnukami i siostra męża. Ale się ucieszyłam kiedy okazało się że jest w ciąży na dniach będę jej wysyłać paczkę do Londynu



Mamy nowego członka Rodziny tym razem jest nasz dostał piękną niebieską obrożę., kuwetę i zrobiliśmy mu legowisko. Kotek nazywa się puszek kłębuszek


 
ja jedynie się podcięłam i rozjaśniłam włosy




Aruś oswoił się z Kotkiem  czesze go ciągnie za ogon ale kiedy się kitek do niego zbliża Aruś ucieka
Z kotkiem byliśmy u weterynarza upewniliśmy się że to kocur ma ok 4 miesięcy i jest bardzo przyjaznym kociakiem.
Chłopaki codziennie chodzą do kotka mieszka sobie w "piwniczce" powoli zostaje uczony wychodzenia na dworek no jak go raz wypuściliśmy i poszedł na lumpy to  sąsiedzi go oddali dobrze że miał obrożę bo łatwo go rozpoznać hehe co się okazało Ci sąsiedzi maja dwa koty.
 Dzięki tej nocy spędzonej poza domem kotek pilnuje swojego domku i już cały czas jest na podwórku nigdzie się nie oddala.
Szkoda mi było tylko Mateuszka bo bardzo płakał i bał się że on już do nas nie wróci. Aruś też pytał "gdzie jest kici"(tak tak Aruś mówi już zdaniami )  na szczęście wrócił i Mateuszek z Areczkiem są szczęśliwi






wkońcu mamy narożnik i meble w dużym pokoju uff...  a tu testowanie narożnika




narożnik nadaje się na bazę i namiot


 nawet była u Nas sąsiadka Ola (córka brata) i nocowała u chłopaków

 Pierwsze urodzinki zaliczone



 aż miło patrzeć jak dzieci jedzą :D




4 komentarze:

Marta K. pisze...

Chłopcy są uroczy! :)

BONA pisze...

widzę, że powoli przyzwyczajasz się do nowego miejsca:)
dasz radę wszystko ogarnąć, tylko więcej wiary w siebie
fajne fotki, chłopcy wspaniali

Natalia - Filcowa Chatka pisze...

Fajny kot :) czekam aż mój mały trochę podrośnie i tez będzie miał swojego kota. Teoretycznie kot w domu jest ale głównie u moich rodziców i nie przepada za malym. Nie ma się co dziwić skoro ciągle lapie go za ogon! A kot już trochę lat ma. Ogólnie kot to ulubiony zwierzak Emila więc prędzej czy później pojawi się u nas. Fajny narożnik! I nowa fryzura :)))

Unknown pisze...

Widzę, że zmiany, zmiany, zmiany :)
Kiciuś przesłodki!

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon