/>

piątek, 26 września 2014

coś się kończy...

Kolejny etap w moim życiu się kończy właśnie dziś byłam ostatni dzień w pracy... szkoda mi tej pracy będę za nią tęskniła czułam się w niej dobrze i sprawiała mi wiele przyjemności... usłyszałam jak jedna z szefowych powiedziała przez telefon że "właśnie idzie pracownik roku muszę kończyć"
naprawdę miło usłyszeć taki tekst w swoją stronę...
chłopaki w odwiedzinach u mamy w pracy



by mogło się coś zacząć...

kolejny etap w moim życiu to już bliska przeprowadzka do miasta Ł... właśnie mój mąż jest w drodze dużym autem iveco  by zapakować się w nie chociaż częściowo a może już całkowicie... sama nie wiem... Jak na razie pakowanie przez dwa dni wykończyły mnie a to tylko rzeczy moje od Rodziców...a gdzie rzeczy z piwnicy, naszej gdzie rzeczy z naszego mieszkania i piwnicy.... we wtorek planujemy wyjazd.... gorący czas pakowania mnie czeka.... nerwówka stres.... oby wszystko się udało na spokojnie choć z moim mężem na spokojnie to może nie być spokojnie bo ma tendencje do poganiania... mam nadzieję że jakoś się to wszystko uda na spokojnie....

9 komentarze:

Rivulet pisze...

Powodzenia w przeprowadzce :))

Bubble butt pisze...

Powodzenia w przeprowadzce :)

BONA pisze...

TAK JUŻ JEST W ŻYCIU , ŻE COŚ SIĘ KOŃCZY A ZACZYNA NOWE:),
MAM NADZIEJĘ, ŻE ZADOMOWISZ SIĘ W Ł. I BĘDZIE OK. TRZYMAM KCIUKI I
POWODZENIA W PRZEPROWADZCE,
NIE STRESUJ SIĘ BO SZKODA ZDROWIA A DZIECIACZKI CIĘ POTRZEBUJĄ I CHOĆBY DLA NICH I Z NIMI MASZ BYĆ SZCZĘŚLIWA!!! PRZECIEŻ JESTEŚ WSPANIAŁĄ MAMĄ !!!!!. GŁOWA DO GÓRY, BĘDZIE DOBRZE!!!!!

Kusiątka pisze...

Szczęścia na nowej drodze, zmiany są fajne, ja lubię nawet tak duże :)
Nowy etap w życiu :)

witoldyna pisze...

Tak czytam i czytam, piszesz, że we wtorek wyjazd, a tu patrze na datę a wtorek to wczoraj... Więc pewnie już w nowym domku... Gratulacje i życzę wszystkiego co dobre w nowym miejscu :)

witoldyna pisze...

(napisałam wczoraj i sobie dopiero teraz uświadomiłam, że przecież ja 7 godzin do tyłu jestem, u Ciebie już czwartek :))

Margolkowa Mama pisze...

Pochwal się jak jest w nowym domku! Chociaż domyślam się, że pewnie masz dużo roboty;)

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Koniecznie pochwal się jak urządziliście nowe gniazdko :D

Zwyczajna mama pisze...

coś się kończy, coś zaczyna ;) dobrze, że masz takie miłe perspektywy...powodzenia

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon