/>

wtorek, 29 lipca 2014

Ambasadorka

Dzięki portalowi rekomenduj to

 zostałam ambasadorką le patit Marseillais

 dostałam wspaniała paczkę
produkt był opakowany w cudowne pudełeczko.. taki prezent poczułam się wyjątkowo chłopaki byli zaciekawieni produktami
moje zadanie
 rozdać 10 próbek produktu: rozdane
od 10 osób zebrać opinie na temat tego produktu: zrobione
Zapytywać innych (bez próbek) o znajomość owych produktów i ich opinie : w trakcie
 ostatnie zadanie Kochani należy do
Was czy znacie te produkty?
czy próbowaliście?
jeśli tak to co o nich sądziecie?
 a co ja sądzę na temat tego produktu jest mi bliski lubię jego zapach szczególnie żelu kwiat pomarańczy konsystencję i to że mogę z niego w trakcie kąpieli dmuchać bańki. Chłopcy kiedy zaglądają do mnie kiedy się kąpie mają zabawę bańkową.
Mleczko na  również idealną konsystencję do tego ma pompkę dozowanie jest dzięki temu łatwiejsze, szybko się wchłania i nie jest lepki. Na pewno jeszcze nie raz kupie ten produkt ponieważ ma inne ciekawe zapachy






3 komentarze:

Bubble butt pisze...

Nie używałam produktów tej firmy także za dużo powiedzieć nie mogę. Chyba tylko tyle, że denerwuje mnie ich reklama ;p

Dziecko '90 pisze...

Gratuluję, nam się nie udało dostać do akcji :) Podziel się jak Ci przypadły do gustu kosmetyki bo mnie reklama już się znudziła, a wszyscy się zachwycają :)

Unknown pisze...

Ciekawe jak Ci sie spodobały kosmetyki. u mnie już w użyciu :)

Prześlij komentarz

 

Rodzinka 2+3 Published @ 2014 by Ipietoon